باز هم دلم گرفت .....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 امروز 19 اسفنده .... حال و هوای سال قبلمو یادم میاد ..... الآنم دلم گرفته .... دلم خیلی هوای جنوبو داره .... مناطق جنوب .... شلمچه .... طلاییه .... اروند .... یادش بخیر .... سال تحویل روی خاک  و  در کنار شهدا ...... اسم راهیان نور که میاد دلم میلرزه ..... این عادتم شده که هرساله این حس و حال میاد سراغم ..... سال قبل همش با خاک مناطق حرف میزدم ولی امسال نمیتونم .... نمیتونم ..........حتی نمیتونم سراغ اون خاک برم ..... 

میخوام برم .... میخوام برم سه راهی شهادت .... میخوام مثل سال قبل برم اونجا و نماز بخونم ....  برم و خلوت کنم .... یه گوشه بشینم و دردودل کنم ..... 

وقتی بودیم مدینه یه تصمیمی گرفتم و قول دادم .... ولی نشد که پای قولم وایستم .... ان شاءالله خدا و شهدا منو ببخشن ....

انگار که امسال نمیشه که بریم .... نمیشه که دلهامونو بگیریم کف دستهامونو بریم ..... نمیشه که 5 روز رو دل بکنیم .... 

التماس داریم از همه دوستانی که میخوان برن .... خوشا به سعادتشون .... خواهشا بیاد ما هم باشید....

التماس دعا - یاحق



نظرات شما عزیزان:

دوستی که فقط بیست روز ازت کوچیکتره.
ساعت11:36---22 اسفند 1393
خداروشکر منم باهاتم به اقات بگو خیالش راحت باشه هواتو دارم.
پاسخ:اتفاقا هم من و هم ایشون میخواستند که تو بیای شلمچه .... هم بخاطر اینکه من تنهام و هم بخاطر خودت .... ان شاالله حاجتتو بگیری .... در ضمن منم هواتو دارم شدید .....


بي پلاك
ساعت7:45---20 اسفند 1393
سلام
خب اينم يكي از اثرات ازدواج هست ديگه بعد ازدواج دل كندن و تنها رفتن سخته
پاسخ:سلام ... خداروشکر میریم .... درسته جدا از همیم ولی میریم .....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ سه شنبه 19 اسفند 1393برچسب:, ] [ 15:31 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق